»Glasbene pisarne so pogosto organizirane v obliki konzorcijev, v katere so vključeni vsi ključni udeleženci, ki se neposredno ali posredno dotikajo domačega glasbenega prostora.«
»Izvozna pisarna bi lahko na začetku pomagala s financami in znanjem, s katerim bi izvajalcem zagotovili podporo (mogoče celo večletno), da lahko delajo na prisotnosti v tujini in šele potem bi se lahko spremljali neki resni rezultati.«
»Vsak izvajalec na začetku, če želi delati nekaj v tujini, potrebuje podporo za produkcijo in promocijo.«
»Manjka nam bolj stabilna podpora na daljši rok.«
»Večina digitalnega prihodka ni iz Slovenije, ker od YouTubovih ogledov iz Slovenije ne dobimo popolnoma nič.«
»Prodaja fizičnih albumov je lahko še vedno dovolj dober vir dohodka. Spet ne za vse.«
»Vsa ta produkcija, ki jo delamo z izvajalci, pride do uporabnikov zastonj. In tu se kaže neinteres deležnikov, da bi se kaj spremenilo.«
»Težava, katero izpostavljajo akterji, vpeti v glasbeni posel pri nas, je, da država ni podelila licence, s katero bi lahko kolektivna organizacija pobirala nadomestila iz naslova avtorskih pravic za glasbo na YouTubu.«
»Vsa našteta orodja so bolj ali manj zares promocijska orodja in resnično dvomim, da bo nekaj tisoč ogledov slovenskim glasbenikom na letni ravni prineslo kaj več kot kakšen evro.«
»Splošen piratski odnos do kulture v Sloveniji je v nas zakoreninjen.«
»Če bo slovenska glasbena zasedba znašla na kakšnem vidnem seznamu predvajanja na Deezerju in tako povečala možnosti svoje rotacije, popularnosti in posledično prihodkov, je tako odvisno od urednika tega servisa.«
»Zdrava konkurenca je samo to. Zdrava konkurenca.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju